Om prosjektet Mestre Ambisiøs Matematikkundervisning (MAM)
Modellen og ressursane som vart utvikla skulle også bli tilgjengeleg for lærarutdanning og vidareutdanning av lærarar. Modellen tek utgangspunkt i gjenteken utprøving av nokre spesifikke aktivitetar i praksis. Det faglege innhaldet i aktivitetane er knytt til talforståing.
Milepælar
2014: Planlegg oppstart av prosjekt
2015: Utprøving og utvikling av ressursar. Oppstart prepilot.
2016: Framleis utvikling av ressursar. Prepilot blir avslutta.
Oppstart pilot. Ressursar blir publiserte på Matematikksenterets nettside.
2017: Framleis utvikling av ressursar.
2018: Pilot blir avslutta juli 2018. Resultat frå piloten blir analyserte.
2019: Resultat frå piloten blir analyserte.
2019: Resultat frå piloten blir analyserte.
2021: Ny nettside blir lansert.
Prosjektgruppe
Utviklingsgruppen
Astrid Bondø
Olaug E. L. Svingen
Morten Svorkmo
Svein H. Torkildsen (prosjektleiar utvikling)
Forskningsgruppen
Senterleiar Kjersti Wæge, Matematikksenteret (Prosjektleiar forsking)
Førsteamanuensis Janne Fauskanger, Universitetet i Stavanger
Professor Raymon Bjuland, Universitetet i Stavanger
Professor Reidar Mosvold, Universitetet i Stavanger
Førsteamanuensis Anita Valenta, Matematikksenteret (2014-2017)