Program
Tirsdag 22. november 2022
Tidspunkt | Innhold | Målgruppe | ||
08.00-09.30 | Registrering | |||
09.30-10.00 | Åpning | |||
10.00-10.50 |
PLENUM 1 Matematikksenteret |
Alle | ||
10.50-11.05 | PAUSE | |||
11.05-11.55 |
PLENUM 2
|
Alle | ||
11.55-13.00 | LUNSJ | |||
13.00-14.20 |
Storverksted 1 Every student has the right to succeed, and every student has the right to struggle - the NRICH approach at Primary school level |
S+M | ||
Storverksted 2 Rom: San Siro 2 |
U+Vgs | |||
Verksted 1 Elever med stort læringspotensial trenger også tilpasset opplæring |
Alle | |||
Verksted 2 Alle skal med |
S+M | |||
Verksted 3 Programmering - happening eller verktøy? |
S+M+U | |||
Verksted 4 Bevisstgjøring av god underveisvurdering som del av planlegging av undervisning |
S+M+U | |||
Verksted 5 Escape room med Thinglink |
M+U | |||
Verksted 6 Begrepsforståelse i et resonnerende læringsmiljø |
U+Vgs | |||
Verksted 7 Må vi ha skriftlige prøver i matematikk? Rom: Messanin 2 |
(U)+Vgs | |||
Verksted 8 Eksamensoppgaver og kjerneelementer. Passer de? |
U+Vgs | |||
Verksted 9 Kompetanse, vurdering og eksamen i matematikk i LK20 |
Vgs | |||
14.20-14.45 | PAUSE | |||
14.45-16.05 |
Storverksted 3 Lös inte bara problemen - diskutera dem också |
S+M+U | ||
Storverksted 4 Every student has the right to succeed, and every student has the right to struggle - the NRICH approach at Secondary school level |
U+Vgs | |||
Verksted 10 Plakater som ressurs i matematikk-undervisningen |
Alle | |||
Verksted 11 Få alle fram |
S+M | |||
Verksted 12 Matematikkundervisning i et flerspråklig klasserom |
S+M | |||
Verksted 13 Aha! Problemløsning i samarbeid på VI-PS |
S+M | |||
Verksted 14 Programmering - happening eller verktøy? |
S+M+U | |||
Verksted 15 Escape room med Thinglink |
M+U | |||
Verksted 16 Må vi ha skriftlige prøver i matematikk? Rom: Messanin 2 |
(U)+Vgs | |||
Verksted 17 Fellestid - et sted for irritasjon eller utvikling? |
Vgs | |||
Verksted 18 Kompetanse, vurdering og eksamen i matematikk i LK20 |
Vgs | |||
19.00 _________ |
Middag |
Onsdag 23. november 2022
Tidspunkt | Innhold | Målgruppe | ||
09.00-10.20 |
Storverksted 5 Thinking Classrooms as a Tool for Access and Inclusion |
Alle | ||
Storverksted 6 Hva er matematisk kompetanse anno 2022? Rom: San Siro 2 |
(M)+U | |||
Verksted 19 Inkludering - Numicon som redskap i problemløsning |
S+M | |||
Verksted 20 Algebraisk tenkning i begynneropplæringen |
S | |||
Verksted 21 Hvordan inkludere, støtte og motivere elever i utforskende arbeid Rom: Go`foten |
S+M | |||
Verksted 22 Matematikkundervisning i et flerspråklig klasserom |
S+M | |||
Verksted 23 Samarbeid og individuelt arbeid på hel/halvdagsprøve på 9. trinn |
U | |||
Verksted 24 Vurder det du mener er viktig! |
U (Alle) | |||
Verksted 25 Matematik i arbejdslivet |
U + (Vgs) | |||
Verksted 26 Utforskning i kalkulus (VG) |
Vgs | |||
Verksted 27 Vurdering i programmering på vgs Rom: Messanin 1 |
Vgs | |||
10.20-10.40 | PAUSE | |||
10.40-12.00 |
Storverksted 7 Vurdering for økt elevengasjement og læring |
S+M | ||
Storverksted 8 Utforsking og problemløsning - kun for de flinkeste, eller noe alle elevene har utbytte av? Rom: San Siro 2 |
(U)+Vgs | |||
Verksted 28 Skjæringspunktet mellom språk og matematikk Rom: Brassesparket |
Alle | |||
Verksted 29 Adaptive prøver - svaret for framtidens prøver? |
S | |||
Verksted 30 Lærerens undervisning og elevens læring Rom: Telenor |
S+M+U | |||
Verksted 31 Rom: Coop losjen |
M+U | |||
Verksted 32 Vurder det du mener er viktig! Rom: Nils Arne |
U (Alle) | |||
Verksted 33 Vurdering av algoritmisk tenkning i matematikk-undervisningen Rom: Messanin 2 |
U | |||
Verksted 34 Hvordan inkludere, støtte og motivere elever i utforskende arbeid Rom: Go`foten |
U+Vgs | |||
Verksted 35 Eksamensoppgaver og kjerneelementer. Passer de? Rom: Rigneslosjen |
U+Vgs | |||
Verksted 36 Vurdering i programmering på vgs Rom: Messanin 1 |
Vgs | |||
12.00-13.00 | LUNSJ | |||
13.00-13.50 |
PLENUM 3 |
Alle | ||
13.50-14.10 | PAUSE | |||
14.10-15.00 |
PLENUM 4
|
Alle | ||
15.00-15.10 |
AVSLUTNING |